Saturday, December 10, 2011

C.A.B.A.R.A.N



Lagi 4 minggu dari sekarang, final exam bakal bermula. yang paling best aku xstart paper pun lagi untuk final and perkara yang paling menakutkan lagi, semua subjek sangat susah sem ni. But yang lagi menambahkan keserabutan minda aku adalah FINAL YEAR PROJECT PAPER. Memang terbaiklah, sangat mencabar ketahanan fizikal and emosi. Every week kitarg bertiga kena siapkan 1 chapter and kena jumpa supervisor. Time nak jumpa supervisor itu lah yang paling kitarg tak suka. Yerlah dia akn comment we all punya keje, betulkan itu ini dan lastly kena redo. even subjek ini xder regular kelaz cam subjek lain, tapi dia punya banyak kerja tu mengalahkan subjek lain.The best thing is memang tak tido malam la kami menyiapkan kerja2 ni. But alhamdulilah last edit dah siap even kitarg memerlukan 3 hari untuk siapkan edit ni,lagi susah rupanya daripada buat 1 chapter. So, after project paper ini siap bolehlah aku tumpukan kat stdy pula. Ingatkan nak relax sekejap after siap ni, but datang pulak kerja lain. 3 test menunggu aku dan 1 presentation international law, sangat tension dah la lecturer macam machine gun kalo tanyer soalan tu...So memandangkan gap tuk exam for every subjek adalah sehari and 2 hari tempoh yang agak singkat, so strategi belajar pun kena tukar gak. NO last minute study, but kena prepare awal2. So,aku berharap sangat kesihatan aku sangtlah baik untuk menghadpi cabaran dan tugas-tugas yang mendatang ini. THe best ever thing yang membuatkan aku semangat lagi adalah ni sem depan adalah sem terakhir degree, so hanya beberapa minggu sahaja untuk aku menghabiskan sisa-sisa terakhirku kat Part 5 ni...WELCOME part  6!!! 

No comments:

Post a Comment