Thursday, May 13, 2010

today's xtvties....

hurm, rutin arian pagi nie..bermula jam 9lebey...
haih,anak dara bangun lambat ni....
pagi2 da kna bleter ngn my mom,sis n my bro...
standard ar tuh bukan namernya aku law bangun awl2 nie..he3
my employer merangkap my sis @ kak ti awal2 da sound ak...
adik,ari ni akak nak ko tuwun jager kdai kul 10am taw..
itulah pesanan awal dari akak aku,huhu3..aku ngan muka poyornya menganguk lmah...
haih,awal giler nak suh aku tuwun, dgn kmlasan ak tahap dewa ni nampaknya ntah kol baper baru aku turun....
kuar jer bilik,lpak2 kat kusi dok tgk tv....
ak nyer style kalo da mule tgk tv ni alamaknya susah lar nak wat keje len,huhu3..
sedap2 aku tgk tv,ader plak org menegur ak saper lg kalo bukan abg mir...
ha,ema pg2 da tgk tv...kmas la umah dulu..sapu sampah ker apa kan bagus,haih arahan lg...
ak anngukn jer arahan abg mir 2 nak deny nati kna lter plak...xbesh ar pg2 da kena berleter kan...
spoilt mood nanti...
afta dat ak pon breakfast la ngn amannya....
ttber tgk ader mizcall,saper lg kalo bukan kak ti..
hmm,ni 4sure nak suh aku tuwun jager kdai...
ak pon bersiap2 nak tuwun jager kdai...
tgh besh2 dok dpan mirror nie,dgr baby nangis....huhu terbantut aku nak pakai eyeliner ni...
pas2 dengar lak sore mumy,ema amik baby 2 dukung,uminya tgh mandi 2...
ak pon gi lar,da lar xtaw nak pegang cam ner...hentam jer la janji slamat kan...
ak pon dukung ar baby 2...da ar lambat nak masuk keje ni tapi layan jer la...
besh gak da lamer xpegang baby ni...huhu3...bukan wat per pon asyik kiss jer baby 2..
best kot,wangi..org cakap bau dpd syurga...tp xtawla kan betol ker x..
owh luper lak...abg ak baru jer dapat baby n baby gurl ni adalah anak sedara aku yg 3rd lahir taun ni...
raser cam semakin tue jer biler anak sedara makin bertambah ni..huhu3...
then da men2 ngan baby 2 jap ak pon gi la jager kdai sampai tghari....
n then 4 da noon shift ak da malas nak gi,so kak ti lah yg kan bukak kdai balik....
biler da petang lam kul 5p.m barula aku turun jager kdai...
 2pon afta baby da balik n afta tgk siaran ulangan af....
n sampai la malam aku jager kdai ni...
akunk jam da menunjukkan kul 7.36p.m n ak masih menjadi penunggu tetap kdai hp ni...
da bos an da ak,mle2 mlayan FB,Ym n then skunk plak ak merajinkan diri menulis blog ni....
nampaknya...routine ak still samer la lg 4 da next day...
so,hopefully ak xmemberontak mals jager kdai kan..huhu3...
so harap2 berkekalan sampai hujung cuti sem n semua target aku kan tercapai...
insyaalllah..amin

No comments:

Post a Comment