Friday, September 10, 2010

K.E.L.i.r.U

keliru???
ntahlah perasaan ak sgtlah berkecamuk skrg...
nk cakap sakit ati may be la gak, nak cakap jelez xlah jugak,tapi law cakap kat org ni confirm dorg cakap ak jelez....
now aku xtaw naper ak xcam dulu lagi...
dr segi pengawalan perasaan sampailah ke perihal study aku..
semua da x seperti dulu lgi,makin worse kot....
aku pon xtaw nak wat cam ner lagi, tapi sal study 2 confirm knalah go law x ak taw taw la per nak jadik ngn aku nti...bunuh diri agaknya.....


yang sal keliru ni pon satuhal...
nak kater aku betol2 suka kat sorg hamba ALLAH ni, xlah juga...
maybe dulu kot aku pernah suka kat dia,tp 2 mungkin tyme aku slalu msg dia n xder sesaper yg rapat ngn aku tyme 2....
but now kalo aku selami dalam2 hati aku ni..
da xder paper aku rasekan,nothing...memg kosong...
tapi aku xtaw lar sal aku still layan n still keep in touch ngn dia ni...
n aku raser perasaan aku skrg ni more to perasaan kesian n sikap amik berat terhadap seorg shabat shj,xlebey dr tu..
tapi kalo da nem shbt, naper aku still raser sakit ati bila dia msg pompuan lain?????
agak pelik di situ n ada sedikit kecelaruan perassaan pd aku ni kot...
susah lar nak forget someone yg ko da senang ngn dia n ko pernah suka kat dia dulu...
but aku slalu take it as simple cam sebelum2 ni..juz fikir balik aku ni suka or cinta kat org 2..but usually aku juz suka jer n after few weeks ak kdg2 da xsuker..
but skrg ni da lain,that's why ak x raser aku masih seperti dulu lg..
juz per yg samer aku still dapt buang perassan tu but it comes again..
ya Allah, naper la aku pernah tersuka kat dia ni..
menyusahkan hidup betul...

sekarang ni aku raser cam xnak contact or msg dia lagi da but that's the thing yang aku akn wat gak even da janji ak xnak msg or call dia lg..
haih naper la ngn aku ni...
aku raser penyebabnya adalah ak terlalu rely n msg ngn dia jer bila tyme aku bosan n perlukn someone...so.that's why aku susah nk let go dia..
aku raser the best way skrg ni ak kna jarakkn diri dari dia n try terima org lain yg mungkin lagi baik dpd dia...
but 2 la aku xsampai ati,so ak kna bagi maser n ruang b4 aku lakukan semua ni...
2 la my fwenz pernah ckap..ko tingalkn jer la dia n carik yg lain...
tapi aku xdengar plak nasihat dia 2 cz ak raser kwn aku 2 xtaw sal hati n perasaan aku...

ak raser hal yg kecik ni bleh aku settlekn ngn mudah kalo aku ni jenis yg tetap pendirian n bukaanya jnis yg pemaaf..
tapi tu lah diri aku...
snang sgt terinfluence ngn benda2 cam ni..
n bagi aku benda ni xpenting pon skrg ni....
yg penting aku kna ubah diri aku n fikirkan balik per yg aku nak dalam idup ak...
lagipon without dia pon aku bley hidup, n hal2 cam ni juz cam ajinamoto dalam hidup aku ni...

hope kekeliruan aku ni xberpanjangan,amin....

No comments:

Post a Comment