Saturday, November 27, 2010

cherita novel...

almoz a week aku buhsan 
ak ajak sis kuar...
tp dia bz memnjang jer...
jiwa aku tertekan...
jadi ak kna bacer novel tok lpaskan jiwa ak yg tertekan 2...
so that day ak gi beli sampai 2buah novel...
tapi ak pilih dalam keadaan klam kabut..
minah merangkap sis aku 2 nk cpat ngat balik kdai dia xbukak2 ag...
ak pon juz amik ala kadar jer,tgk penulis dia best terus ak amik...

writer dia aisya sofea n aina emir...
2 namer yg kalo wat novel mmg best...
yg citer aisya sofea 2mmg best kna ngn jiwa aku,watak hero dia pon type yg mmg aku suka..
tapi yg aina emir 2 tajuk kau laksana bulan..kureng ar..
biasa kalo dia wat best ni xtaw la naper,maybe publisher pon bukan alaf21,
cam aisya sofea 2 dats why kot xsedap sgt....
ak pon xder mood nak abiskn citer 2..
perjalanan citer yg quite slow n berterabur skit....
heheh3,slamber jer aku komen,kalo penulis dia taw ni..haiah abis..

sometyme terfikir gak aku asyik bacer novel jer why not try sendiri..
tapi bukan senag nak wat idea kna banyak,gaya penulisan pon kna best law x plain jer nanti....
insyaaalh kalo ader rezki aku try...
tapi xtaw biler....
at least biar berangan dulu b4 impian jadi knyataan kan...





No comments:

Post a Comment