Thursday, January 27, 2011

FAMILY DAY, FAMAILY GATHERING!!!

SO,entry kali ni buang citer sedey2 n mengarot aku 2. Mari kita buka buku baru. Last week weekend yang paling best bagi aku,bukan sahaja dapat gather adik beradik but also besan2 mak aku gak, ni family berkembang la namernya kot,soe lamer dah aku tinggal kajian tempatan ni sampai tak hengat jenis2 keluarga yang ada.......Macam xpercaya bila kitaorg 13 beradik dapat gather sama2...actually 14 beradik sebenarnya but akak aku yang paling sulung kak ida xdapat ikut,anak tunggalnay azri akn a dirrea @cik berrry...huhuu..
tanpa panjangkan citer meh tgok gambar2 n xtvt yang kitarg wat....

 ni aktiviti gila yang aku nak nek like banaan boat tapi lagi ekstrem...last2,kak ti yg penakot.
kak nurul n kka shidah nek,aku???mlpas sebba g swimming....kak ti ckp cam nak terberanak aku nek bende ni tadi..

from tepi,yang cantik 2 saper lagi kalo bukan my lovely MUMMY,with kak yoi n all my nieces n nephew....


hahhah,ni lak  MUMMY dikerjakan oleh anak2 nya,mana aku???
jadik photographer amatur lak today,aiyoo...


 

ni lagik satu hal,anak2 dara terpingit mandi....dicampor drngan aabah org
abg aku beranak 3 mnyibuk skali)
ak xbleh mandi dowh....valid reasonnya...sangat rugi,adohai..


ha last2 aku naik dis game jer BANANA BOAT...xfun sgt sbb da pnah naik,tapi fun sbb dia bawak jalan2 jauh2...yang aku pliknya ramai nek bot dpd join kitarg yg terikat kat blakang nih naik this banana..


eh2 saper kat blakng 2??soe dear even i xmandi pon tapi nak join gak gamabr kn,huhuuu

Actually we all ader wat bakar sate, sampai jiran2 kat dat apartment 2 jelez n tertinjau2 ngn keharuman sate kitaorg 2.huhu,but xder plak gamabr sate2 2 lam simpanan aku,huhuu...lagi 1 main futsal pon xder gambar ni....haiah first tyme men futsal ngn family sampai abg mir sepak bola kna kat muka aku,haih memang free2 aku kna sepakan penalti katmuka,sib baek xlebam..
per2 pon enjoy dis vacation!!!!
hopefully,family DATIN NORMAH kita wat lagi pas ni yek...

No comments:

Post a Comment