Friday, January 28, 2011

RAHSIA BULAN KELAHIRAN???SAMA TAK NGAN REALITINYA??

 
ramalan dato' ni aku amik kat fb....
banyak persamaaan dengan hidup aku...
tapi bab PENDIAM tu aku plik skit?
aku ni pendiam ker??
hahahhaa....
aku rasa bagi yang mengenali aku tentunya jawapnnya adalah TAK!!!
confirm,maner2 org yg aku knal semuanya cakap aku ni terlebih PERAMAH...
ok lagi  sifat suka MENGKRITIK...
itu aku akui aku suka mengkritik Orang tapi aku xsuka sangat bila diri aku dikritik,huhuu...
bab sikap sgt COOL , sgt BAIK n MUDAH SIMPATI...
aku setuju sangat-sangat....
tapi yang cool 2???hurm,aku rasa takpun..
ha, lagi satu TERLALU MEMILIH PASANGAN....
yup,setuju, tapi aku bukan la jenis yg cerewet sesangat...
adalah gak kriteria yg aku da tetapkan,but bila aku kenal ngn orang 2,
even xder kriteria pon aku ok jer leh timer....
but it DEPENDS k...
lagi satu bab belajar pandai,daya pentaakulan,bersistematik tu...
aku rase salah sama sekali kot....
apa yang pasti kita xleh percaya sangat2 benda camni..
juz nak expose agar kita lebih mengenali diri sendiri..



No comments:

Post a Comment